We begrijpen dat het soms nodig is om een bestelling te retourneren of te ruilen, en we staan klaar om je te helpen. Hier zijn onze richtlijnen voor retourneren en ruilen:

Retourneren binnen 14 dagen

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de retour aan te melden. We willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop, en daarom bieden we je deze periode om ervoor te zorgen dat het product aan al je verwachtingen voldoet. Na het retour aanmelden heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Retourproces

  1. Meld je retour aan: Neem contact met ons op via [info@vliegengordijnbestellen.nl] om je retour aan te melden. Vermeld hierbij je bestelnummer en de reden voor de retour.

  2. Verpakking: Zorg ervoor dat het artikel in de originele staat verkeert en goed verpakt is.

  3. Retourkosten: Houd er rekening mee dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn.

  4. Verzending: Stuur het pakket naar het adres dat je van ons ontvangt na het aanmelden van je retour. Bewaar het verzendbewijs goed, zodat je de zending kunt volgen.

Terugbetaling

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we de terugbetaling verwerken. Dit gebeurt binnen 14 dagen na het aanmelden van het geretourneerde product. De terugbetaling zal worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ruilen

Indien je een artikel wilt ruilen, volg dan het bovenstaande retourproces en plaats vervolgens een nieuwe bestelling voor het gewenste product.

Voor verdere vragen of ondersteuning kun je altijd contact met ons opnemen. We staan klaar om je te helpen!